Na uvjete poslovanja i korištenja stranica www.autofico-shop.hr i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08). Obratite posebnu pozornost na razliku uvjeta koji se odnose između kupovine (ugovora) na prodajnom mjestu u trgovini i kupovine (ugovora) sklopljenog na daljinu (Internet trgovina).
- INFORMATIVNI OBRAZAC O PRAVU NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJENOG NA DALJINU
- OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Pri naručivanju proizvoda sredstvima daljinske komunikacije Kupac će odmah biti upoznat sa svim propisanim podacima iz članka 57. sukladno članku 66. točka 2. Zakona o zaštiti potrošača.
CIJENE PROIZVODA I USLUGA istaknute na Internet stranicama, reklamama i u katalozima izražene su u eurima. Obveznik nije u sustavu PDV-a, PDV nije obračunat temeljem čl. 90 st.1 i st.2 Zakona o PDV-u (Narodne Novine br. 73/13). U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave. Isto tako ostaju pridržana i uobičajena odstupanja kod tekstila (npr. materijal i dekoracija) s obzirom na sitna odstupanja u izvedbi u odnosu na uzorke materijala, posebno u vezi s tonom boje, jer su uzorci odnosno modeli kupcu prikazani samo u svrhu informiranja i približnog određivanja karakteristike robe, bez jamčenja jednakosti. Trgovac se obavezuje održavati web stranicu u skladu s dobrom ekonomskom praksom te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze ili operativnog sustava kojom kupac pristupa web stranici trgovca.
TROŠKOVI DOSTAVE
Troškovi dostave iznose 3,00 € za narudžbe. Dostava se vrši putem GLS službe.
NAČINI PLAĆANJA
a) Plaćanje kreditnim karticama:
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
SLIKE I OPISI
Drive line centar d.o.o. zadržava pravo pogreške u opisu i fotografiji, te reklamnom prikazu proizvoda. Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični fizičkom proizvodu. Djelatnici web shopa www.autofico-shop.hr nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda.
DOSTUPNOST PROIZVODA
Dostupnost odabranog proizvoda podložna je promjeni. www.autofico-shop.hr zadržava pravo, u slučaju nedostupnosti odabranog proizvoda, ponuditi kupcu drugi proizvod iste vrijednosti.
SERVISNI UVJETI
Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo. Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru s trgovcem.
JAMSTVO
Jamstvo imaju svi električni uređaji i električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za proizvode isključujući tehniku račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava. Za proizvode koje prati jamstveni list vrijede uvjeti koje je proizvođač/prodavatelj naveo u jamstvenom listu. Potrošač je obvezan čuvati jamstveni list za vrijeme trajanja jamstva zajedno s ispostavljenim računom i otpremnicom.
www.autofico-shop.hr (Drive line centar d.o.o.) kao trgovac odgovoran je za materijalne nedostatke proizvoda u skladu s odredbama primjenjivih zakona. Kupac je obvezan obavijestiti o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na Kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti www.autofico-shop.hr u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
RJEŠAVANJE SPOROVA
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji putem obrasca za online rješavanje sporova. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem. Za sporove je nadležan sud u Novom Zagrebu.
OSNOVNI PODACI O SUBJEKTU/VLASNIKU STRANICE
Naziv: Drive line centar d.o.o. za usluge
Adresa: KUMROVEČKA CESTA 81, 10290 DONJA PUŠĆA
OIB: 91795048507
Matični broj: 06052339
Djelatnost: 4791 – Trgovina na malo preko pošte ili interneta
Vrsta subjekta: Poduzetnik
Temeljni kapital: € 2.500
Osoba ovlaštena za zastupanje: Filip Fabijan